Thursday 23 May 2013

CONTOH PENGHARGAAN

                                                                 PENGHARGAAN

                           Terlebih dahulu saya ingin merakamkan ucapan ribuan terima kepada kedua-dua ibu bapa saya iaitu bapa saya ..................................... dan ibu saya ...................................... yang telah banyak berkorban untuk saya serta dorongan dan bantuan untuk menjalankan kajian ini.
                         
                            Saya juga merakamkan ribuan terima kasih kepada guru (guru matapelajaran) iaitu En.......................... kerana telah sudi memberikan bimbingan dan dorongan dalam menjalankan projek (matapelajaran).Saya juga mengucapkan terima kasih kepada pengetua SMK.......................... iaitu En.........................................yang telah memberikan kebenaran untuk menjalankan kajian ini selepas waktu persekolahan.
               
                            Kepada rakan-rakan iaitu ................................, ........................................, dan .................................terutama saudara yang telah bersama-sama membantu menjalankan kajian ini diucapkan terima kasih,semoga kita bersama-sama berjaya dalam setiap ujian yang dihadapi.

                           Akhir sekali,tidak lupa juga ucapan terima kasih kepada individu yang telah terlibat secara langsung dalam tidak langsung dalam menjayakan kajian ini.                            

No comments:

Post a Comment